27 abr 2011

PICASSO

Hoxe fomos á Fundación Caixa Galicia a ver a exposición "SUITE VOLLARD" formada por unha colección de cen gravados realizados por Picasso entre 1930 e 1936. Eran todos moi fermosos pero sen dúbida os que máis nos gustaron foron aqueles nos que saía o MINOTAURO.


Paloma, a nosa guía, explicounos como se facían os gravados e ademais contonunos un conto: A LENDA DO MINOTAURO cun libro xigantesco cheo de imaxes moi bonitas. A lenda falaba dun minotauro, mistura de human e animal, que estaba encerrado nun labirinto e se alimentaba de persoas. Pero un día, un rapaz de nome Teseo decidiu matar ao monstruo. Cando chegou ao palacio  namorouse da princesa Ariadne e ela del por iso decidiu axudalo dándolle dous obxetos máxicos: unha espada e un ovillo de lá para que non se perdese no labirinto. Teseo tras unha dura loita rematou co Minotauro.



Despois subimos un piso máis e alí fixemos un taller de gravados. Mentres uns facían un personaxe con corpo de persoa e cabeza de animal e o coloreaban outros fixemos un cómic do conto. Pasámolo MOI BEN!!!


Para aprender cousas sobre a vida e obra de Picasso visitade a seguinte páxina:


No blog da miña excompi de batallas e tamén amiga Rosa, PequesPazos, atopei este divertido xogo para facer cabezas como Picasso. Eu probei a facer a miña, e vós?



E no blog "FALANDO ENTÉNDESE A XENTE", grazas a Patricia, atopei este enlace tan divertido para facer cubismo ao igual que Picasso.




3 comentarios:

  1. Gracias por mostrar esta páxina de Picasso tan completa.
    Eu teño en mente traballalo, porque este curso estamos vendo outros artistas e vexo que os nenos/as mostran moitísimo interés en coñecer e facer arte.

    ResponderEliminar
  2. Hola Ana. Te escribo por aquí porque Medrando Xuntos se me cierra y no te puedo comentar (me pasa con algunos blogs). Quería decirte que me encanta que te lleves el vídeo de Guía Infantil, y que también yo estoy intentando que alguno de mis hijos recite una poesía para grabarlo en vídeo. Quedaría precioso.
    Un beso.

    ResponderEliminar
  3. Qué lindo! Me encantó Ana! Diste muchas ideas para trabajar Picasso en el aula infantil. Gracias por compartirlo con nosotros.

    Un abrazo enorme!

    ResponderEliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO