13 may. 2012

15 DE MAIO: DÍA DAS FAMILIAS


No ano 1993 a Asamblea Xeral das Nacións Unidas decidiu elexir o 15 de maio como o día Internacional das Familias co fin de aumentar o grado de concienciación acerca dos temas relacionados coa familia así como fomentar os lazos familiares.
A familia , sexa do tipo que sexa (monoparental ou monomarental, ésa na que os pais non conviven ou aquela na que os pais ou nais son dúas persoas do mesmo sexo) é o elemento máis importante da sociedade humana, onde os nenos e nenas medran e son educados, onde deben recibir amor, coidados e protección , ademais dunha formación integral como seres humanos.
Por iso, porque cremos que é un tema que se debe tratar tamén na escola,  ao longo de estos días traballaremos vocabulario relacionado coas familias, tipos de familias, ... a través de estos recursos entre outros:

-CONTOS:


- LIBROS PARA COLOREAR:

a) En galego



b) en castelán


Este é o conto que traballamos o ano pasado. Clicade nas imaxes para acceder:

- APLICACIÓNS:


NO DÍA DA FAMILIA, DISFRUTADE DAS VOSAS FAMILIAS

30 comentarios:

  1. Maravillosa selección! Con tanto material imos ter que pasar máis horas traballando. Encántanos as fichas feitas por ti. Non se che escapa nin unha soa conmemoración.
    Bicos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ainda que é un tema que se aborda ao longo do curso en distintas ocasións nós imos adicarlle estes días. Un biquiño.

      Eliminar
  2. Ana muchísimas gracias por recordarnoslo. Y además, facilitarnos tantos recursos tan interesantes y útiles. Un abrazo desde aula de infantil.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Carmen, hay tantos días internacionales y algunos como éste que pasan casi desapercibidos que es bueno de vez en cuando recordarlos. Un beso.

      Eliminar
  3. Envidia pura y dura, todas las semanas algún festejo, hija, nosotros somos de serios...
    Un besito.

    ResponderEliminar
  4. Blanca, en la actualidad, con tanta variedad de familias como hay, es bueno hablar del tema y trabajarlo por lo menos unos días je,je Un abrazo.

    ResponderEliminar
  5. Coma sempre aportando unha gran variedade de recursos. Moitas grazas por compartir.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Graciñas a vos polas visitas. Unha aperta.

      Eliminar
  6. Eva (cadernodepequechos)14 de mayo de 2012, 15:26

    Que guai! Cantos recursos! Moitas grazas, Ana, por compartilos. Nós fixémoslle un agasallo ás familias, que lles entregaremos mañá pero ainda non me deu tempo a colgalo no blog. Utilizarei estes recursos na aula. Graciñas! Unha aperta!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eva, espero que nos amoses ese agasallo ás familias. Estaremos atentos ás entradas do teu blog. Alédame que te sirvan os recursos. Un biquiño.

      Eliminar
  7. Ana,no sabía que existía un día internacional de la familia , en Argentina destinamos un día del mes de octubre que generalmente coincide o se aproxima al día de la madre (tercer domingo) para festejarlo en la escuela, ese día se invita a las familias a pasar un momento compartiendo alguna actividad o juego y se les hace un regalo preparado por los niños.
    genial la selección de recursos que hiciste , los cuentos me encantaron ,todo me va a venir muy bien (haré un enlace a una entrada antigua sobre el tema para no perderla)

    UN BESO GRANDE

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sandra, pues casi es como celebrar el día de la familia aunque no lo llaméis así. Me encanta la idea de festejarlo invitando a las familias. Te voy a copiar la idea, je,je Un beso.

      Eliminar
  8. Que entrada más completa Ana, cuantos recursos, trabajáis montones de cosas!!!! Nosotros trabajamos el día del papá, la mamá y los abuelos, pero la familia no, habrá que ir planteándoselo. UN besete

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nosotros en cambio no trabajamos mucho el día del madre o del padre porque hay muchos que no tienen, preferimos el de la familia. Un biquiño.

      Eliminar
  9. Haceis muy bien, la verdad es que sería un día muy especial para celebrar y abarcar la gran variedad de familias que existen en la actualidad. No he tenido ningún caso en el que faltase el padre o la madre, pero sería un poco complicado. Un besazo y enhorabuena otra vez por tan buenos recursos.

    ResponderEliminar
  10. mimadriñaqueridadocarme!!! ti de onde sacas tanto tempo para facer/buscar recursos???
    Non tiña ni idea do día da familia, pero nos tempos que corren moito mellor que celebrar o día da familia "diversa" of course ;)
    graciñas por compartir todo o teu traballo, curranta!!!
    bicos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que esaxeradiña que me es! Unha fai o que pode je,je Unha aperta.

      Eliminar
  11. Gracias, Gemi, a mi también me parece un día muy especial para celebrar. Un beso.

    ResponderEliminar
  12. Creía que era más adelante pero creo que lo he confundido con el de los abuelos ...que en esta sociedad que vivimos cumplen una importantísima función.Gracias ...siempre tan atenta a todo.Un beso.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vicen, hay tantos que es complicado acordarse de todos. Un biquiño.

      Eliminar
  13. ¡¡É certo, non hai commemoración que se che resista, Ana!! Coma sempre, unha seleción estupenda de recursos. ¡¡Moitas grazas!! Biquiños

    ResponderEliminar
  14. Celebro que che gusten, Dolores.Unha apertiña.

    ResponderEliminar
  15. Entrada completísima, a nosotras entre día de la familia y letras gallegas se nos pasó el día!!
    Pitufi-besos
    Profe Gabby

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nosotros tuvimos hoy el festival de las letras gallegas .Un biquiño.

      Eliminar
  16. Gracias Ana. tus visitas y comentarios son una gran apoyo . Me gusta el sonido del gallego, no lo entiendo mucho pero como sigamos comunicándonos acabaré aprendiendo jeje... el andaluz es más fácil, mira un ejemplo : "po si, tamo apañao con eto niño" .
    Ja,jaja , he exagerado bastante ( pues si , estamos apañados con estos niños) . Hay una gran variedad en nuestra comunidad , igual que en todas. Bueno , chao ...gracias y seguiré escuchando el gallego , aunque lo tengas colgado en castellano .

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tocaya, no sé yo si se entenderá mejor el andaluz, je,je Al final vamos a aprender una de la otra. Un beso.

      Eliminar
  17. Ana, estás en todo!! Moitas gracias por compartir o teu traballo e tantos recursos!!!! un pitufibeso grande. Profe Belén

    ResponderEliminar
  18. Graciñas a vos profes polas vosas visitas. Unha aperta.

    ResponderEliminar
  19. HOLA ANA!!
    QUE CHULOS TODOS LOS MATERIALES, ALGUNOS LOS TENGO EN EL PEN (LO DE ANGELA SIERRA...) PERO ESTE AÑO NO HE CELEBRADO CON MIS NIÑOS ESTE DÍA. :(

    OYE WAPI, PÁSATE POR MI BLOG, TE ESPERA UN PREMIO...ESPERO QUE TE GUSTE. UN BESOTE

    ResponderEliminar
  20. Vane, ahora mismito me paso. Muchísimas gracias, guapetona.

    ResponderEliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO