9 mar. 2012

REMATAMOS O PROXECTO DOS BOSQUES

Esta semana rematamos o noso proxecto sobre os bosques. E como non podía ser doutro xeito o rematamos ao grande.
A principios de semana e para reafirmar iso de que nós tamén podemos axudar a coidar os bosques, fixemos un TALLER DE PAPEL RECICLADO grazas á profe Feli do cole de Pazos, o meu antigo centro,que nos prestou todo o necesario. Aquí vos amosamos como o fixemos:





O mércores retiramos en todas as clases á nosa mascota PEPIÑO, O RAPOSO para deixar sitio para o novo proxecto. E vos preguntaredes, que pasou cos Pepiños? Tirámolos ao lixo? Non, os catro Pepiños que presidían as nosas clases, están agora decorando unha das paredes do cole. Queredes velo?


E hoxe daremos definitivamente por rematado o noso proxecto, vendo todos xuntos a película: "O BOSQUE ANIMADO" no salón de actos. Aquí vos deixamos un extracto da película:




23 comentarios:

  1. Ha tenido que ser chulísimo hacer este proyecto. Un saludo y enhorabuena.

    ResponderEliminar
  2. Un remate fantástico para un gran proxecto. Seguro que elaborando o papel pasárono pipa todos. Agora so nos queda esperar con que novo proxecto nos sorprendes. Un bico.

    ResponderEliminar
  3. Grazas Miren, nos lo pasamos genial haciéndolo. Un beso.

    ResponderEliminar
  4. Profes saímos todos con papel de arriba a abaixo je,je. Pasárono xenial e nolas dúas con eles. Agora só falta que seque e decidir que imos facer con el. Unha aperta.

    ResponderEliminar
  5. Como nos gusta ese taller de recoclaxe!!!

    ResponderEliminar
  6. Bueno, Ana, un proyecto muy completo y agradable, con experiencias y broche final. Está genial. Un musu.

    ResponderEliminar
  7. Noraboa por este proxecto tan ben feito. Quedou moi ben explicado o de reciclar papel, este curso quero animarme a facelo. Bicos.

    ResponderEliminar
  8. Graciñas Carlos, é unha experiencia fantástica. Biquiños.

    ResponderEliminar
  9. Blanca, la verdad es que disfrutamos mucho con este proyecto. Tuvimos charlas, salidas, talleres,... de todo un poco. Y lo más importante: APRENDIMOS MUCHO. Un besazo, guapa.

    ResponderEliminar
  10. Ángeles, proba que o ides pasar moi ben, xa o verás. Unha aperta.

    ResponderEliminar
  11. ¡¡Que bonito remate final!!
    Un buen taller, un pasillo bien vigilado por vuestros Pepiños y una película tan llamativa.
    La pena es que se termine...pero eso significa...¡¡que empieza otro!!
    Que ganitas...
    Un besito.

    ResponderEliminar
  12. Noe, tienes mucha razón por una parte da mucha pena que se termine un proyecto pero por otra estamos deseando empezar el nuevo. Besitos.

    ResponderEliminar
  13. Que gusto ver al final del proyecto todo lo que los niños han aprendido y experiencias que han tenido, como el reciclado que se lo pasaron genial seguro.

    ResponderEliminar
  14. Noraboa por ese estupendo proxecto, moi completo e moi ben traballado. Da gusto velo e agradécese que o compartades. Unha aperta!!

    ResponderEliminar
  15. Oni, te puedo asegurar que se lo pasaron genial experimentando, tocando, y sobretodo viendo los resultados. Un beso.

    ResponderEliminar
  16. Graciñas Dolores, agora toca empezar co seguinte. Unha aperta.

    ResponderEliminar
  17. Ana eso es acabar un proyecto con categoría. ¡¡Felicidades por el trabajo!! Muy interesante y seguro que todas habéis aprendido mucho. Un abrazo desde aula de infantil.

    ResponderEliminar
  18. Carmen, gracias por el comentario. Lo cierto es que con este proyecto aprendimos, disfrutamos, experimentamos... Un abrazo.

    ResponderEliminar
  19. Que bonito proyecto, no os ha faltado detalle. Y el taller de reciclaje, FANTASTICO, no se te podía ocurrir mejor idea para finalizar el proyecto de los bosques. Me ha encantado.

    Después de todo esto también quería decirte que me encanta tu blog, y estoy cogiendo algunas ideas para el mío. Como tu forma de organizar los juegos, los libros lim que era algo totalmente desconocido para mí y quiero hacer alguno..., es que eres una mina, la de cosas que estoy aprendiendo de tí,el caso es que espero que no te importe. Me dices algo, vale?

    Un besete

    ResponderEliminar
  20. Cati, ¿cómo me va a importar? Puedes tomar las ideas que quieras eso es lo bueno de tener amigos bloggeros que de cada uno aprendemos algo. En cuanto a los libros LIM cuando te animes te echo una mano si quieres.Un biquiño.

    ResponderEliminar
  21. Felicitaciones por este admirable proyecto.
    Tendré muy en cuenta el vídeo que editaste ,es sumamente didáctico y la canción muy bonita , no la conocía.

    Que tengas un feliz domingo!
    UN BESO GRANDE

    ResponderEliminar
  22. Sandra, muy feliz domingo para ti también. La canción la encontré por casualidad hace unos años en Internet (se puede descargar es gratuita) y ya es la segunda vez que la utilizo porque viene muy a cuento la letra con la actividad. Un besazo.

    ResponderEliminar
  23. MUCHAS GRACIAS, ERES UN ENCANTO!!!! OK, YA TE PEDIRÉ AYUDA PARA EL LIM, UN BESETE Y A DISFRUTAR LO QUE QUEDA DE FIN DE SEMANA.

    ResponderEliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO