2 mar. 2015

OBRADOIRO DE NUTRICIÓN DÍA 1: DIETA EQUILIBRADA



Ao longo desta semana, da man de Cris, unha  especialista en nutrición que nos mandou o Concello de Neda, teremos un obradoiro de nutrición unha hora cada día.

Hoxe comezamos aprendendo como ten que ser unha dieta equilibrada. Falamos de que na nosa dieta non deben faltar as froitas e as verduras que nos aportan moitas vitaminas, as proteínas que son moi beneficiosas para os músculos, os cereais que si ademais son integrais teñen moita fibra e son moi útiles para axudar a ir ao baño e ademáis nos dan moita enerxía e por suposto os lácteos para que os nosos ósos crezan sans e fortes.

Para que nos quedase moi clariño, fixemos un pequeno puzzle cun prato de cartón, puxémoslle nome as pezas, buscamos distintos alimentos en folletos de alimentación, cubrimos unha ficha e falamos de cal era a nosa comida favorita e a nosa bebida.

Ollade canto aprendimos e canto disfrutamos:



Algúns recursos para seguir traballando a dieta equilibrada:



12 comentarios:

  1. Muy bien aprender sobre una dieta equilibrada con una especialista, y la actividad de los platos les quedó muy bonita y original. Gracias por los excelentes recursos.
    Saludos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Mirian. Ha sido una fantástica iniciativa del Ayuntamiento. Un beso.

      Eliminar
  2. Básico, todo básico, pero que cuesta un montón que lo aprendan y lo practiquen, a ver si en casa siguen los consejos,. que suele ser lo más difícil. un besote y buen trabajo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Espero que les haya quedado muy clarito, Blanca. Besos.

      Eliminar
  3. Aprender a comer bien y tener una dieta equilibrada es básico para crecer sanos y felices. Ahora queda ponerlo en práctica y que también en sus casa cambien algunos hábitos alimenticios. Muy buenos recursos. Un abrazo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Isabel. Me alegra que te gusten. Un beso.

      Eliminar
  4. Hola. es un taller fabuloso para enseñarles la importacia de comer bien y apostar por la dieta equilibrada. Creo que debemos concienciarlos desde estas primeras edades para que se acostumbren a comer de todo. Seguimos en contacto

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nos está resultado fenomenal, Marta y están aprendiendo mucho. Un saludo.

      Eliminar
  5. Que interesantes obradoiros e seguro que aprendestes moito!!! Grazas polos recursos, véxolle grandes posibilidades.
    Un bico.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Grazas a ti, Anabel. Sí que está a resultar un obradoiro interesantísimo do que están a sacar moito proveito. Unha aperta.

      Eliminar
  6. Buen trabajo compi! Muy interesante. El caballo de batalla, la alimentación equilibrada, a seguir concienciando al alumnado. Besitos, cuídate.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A ver si entre todos lo conseguimos, Rocío. U nabrazo.

      Eliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO