3 may. 2013

PLANTAMOS ÁRBORES E IMOS AO TEATRO

Estes días andamos do máis ocupados. Onte, aproveitando que facía bo día, entre todos, plantamos catro árbores no bosque e xardíns que rodean o colexio. No xardín de diante plantamos un GINKGO e no bosque de detrás do patio, plantamos un ALERCE EUROPEO , unha NOGUEIRA e un CASTIÑEIRO. Foi unha boísima experiencia para todos. Cada cual axudou según as súas posibilidades: botar a terra, soster as árbores, regar,...


Ollade canto e que ben traballamos:



Aproveitando que iamos a plantar e que non hai moito que foi o día da Árbore e o día da Terra, lembramos moitas das cousas que aprendimos o ano pasado sobre as árbores e as plantas e que están recollidas no blog sobre os bosques que xa vos amosamos o ano pasado:


E hoxe voltamos á FUNDACIÓN NOVACAIXA GALICIA, esta vez a ver unha obra de teatro de títeres: "A CAIXA DE MÚSICA" da Compañía Viravolta Títeres. Trátase dun espectáculo de marionetas de mesa, que conta a historia de dous rapaciños, Icía e Salterio, que xogando estropean a caixa de música de Calderón, un velliño que toca na plaza. A nena fai todo o posible para arranxala, e grazas a uns pintorescos personaxes, Zaracruso e Alterego, ao final o consegue. É un espectáculo moi atractivo e vistoso para os nenos e nenas debido á iluminación e as cores reflectantes na LUZ NEGRA. Ademáis conta coa participación de TRES MÚSICOS EN DIRECTO que tocan o violín, o piano e o clarinete:



En internet, atopei este video promocional da obra, que deixamos aquí para lembrar o bonita que era e o ben que o pasamos:

30 comentarios:

  1. Muy buena la idea de sembrar árboles, para mantener la naturaleza. Linda la obra teatral en la cual se mezclan dos géneros artísticos: el teatro y la música.
    Saludos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Mirian. Tuvimos una semana muy movida. Un beso.

      Eliminar
  2. creo que el anterior comentario no ha debido salir, bueno, pues eso, que me encantan los títeres y que se les ve felices y contentos, si además plantamos un árbol, es un lujo.

    Muchos cariños, corazón.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues sí Blanca, se lo pasaron genial, tanto con la obra que fue muy llamativa y divertida como plantando. Un abrazo.

      Eliminar
  3. Que bonitooooo! Quedan preciosa as fotos coa luz negra. Divino!!! A eficaz non hai quen che gañe.
    Bo fin de semana!!! Ata o luns!!! Bicos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ao final non quedaron tan oscuras, verdade? Descansa o finde e vémonos o luns, compi. Unha aperta.

      Eliminar
  4. ¡Unas actividades geniales!
    Me ha gustado mucho el entorno natural de vuestro colegio, seguro que os permite gozar de la naturaleza en todo su esplendor de primavera.
    Biquiños
    Carme

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La verdad es que es un lujo poder disponer de un espacio tan verde al lado del cole. Nos viene genial para ver los cambios que se producen durante las estaciones. En otoño salimos a buscar hojas y frutos del otoño, ahora saldremos a ver los signos de la primavera. Un beso Carme.

      Eliminar
  5. Ana!! menudo paisaje tenéis en el cole, que verde y que bonito, habéis hecho muy bien en plantar árboles para que esa preciosidad de paisaje se mantenga. La salida al teatro también ha debido ser muy motivante, me encanta el teatro negro!! Me alegra que hoy haya sido un día tan especial. Un biquiño

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí que es muy bonito, CAti. Es lo bueno que tiene que el cole no quede en el centro y quede en las afueras, je,je A mi el teatro con la luz negra también me encanta y a ellos que era la primera vez que lo veían también. Un besito.

      Eliminar
  6. Qué manera de pasear y hacer cosas lindas.Cómo me gustaría acompañarlos en tan lindas experiencias!!
    Buen fin de semana.
    Besitos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Te haríamos un huequecito de buena gana, Sandra. Un gran abrazo.

      Eliminar
  7. Nós tamén algo plantamos, aínda que máis pequerrecho e seguiremos os vosos pasos indo ao teatro na semana das letras galegas. Estamos que non paramos. Da gusto ver o ben que se lles da o de plantar e saír fóra do cole. Menuda xornada! Bicos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. SEguro que os vosos nenos disfrutan do teatro tanto como os nosos. Nós temos a sorte de contar cun fermoso bosque ao lado do cole que comunica co noso patio e que nos permiten utilizar para o taller de xardineiría. Unha aperta profes.

      Eliminar
  8. ¡Qué bien fomentar el cuidado de la naturaleza plantando árboles!, y el teatro de títeres tiene una pinta genial. Seguro que os lo pasasteis todos en grande. Besinos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Isabel, disfrutamos un montón tanto plantando como en el teatro. Todo lo que sea salir de las clases para ellos ya es un premio, je,je Un beso.

      Eliminar
  9. ¡Menudo paisaje que tenéis cerca del cole! Me ha gustado mucho la idea de ir a plantar árboles. Me imagino que habrá sido una semana de lo más movida pero el resultado ha merecido la pena.
    besoss :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Carmen. Sí que tenemos un paisaje precioso. Pocos coles pueden disfrutar de un bosque al lado como nosotros. Un beso.

      Eliminar
  10. Que chulo el teatro! Me encantan los títeres...El próximo finde es TITIRUMUNDI en Segovia, pero no voy a poder ir :(.
    Traía una imágen de los móviles de letras para que los vieras colgados, pero no se como adjuntarla al comentario, creo q no se puede. De todas formas he añadido esa imagen a la entrada del blog que comentaste. Un beso!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Acabo de verla en el blog, quedan geniales. Cada vez me gusta más la idea de hacerlos. Es una pena que no puedas ir al TITIRIMUNDI, imagino que estará genial. Un beso.

      Eliminar
  11. Estupenda a vosa aportación coa planta de árbores ¡felicitacións! E vaia espectáculo máis fermoso o dos títeres, é xenial. ¡¡Unha aperta!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dolores, os titeres ao natural todavía son máis bonitos, tiñan uns preciosos colores fluorescentes que coa luz negra brillaban moitísimo. É unha pasada. Un bico.

      Eliminar
  12. ¡ no os conformáis con plantar alubias y lentejas como nosotros!!!!!!!JEJEJEJE
    Un lujo poder plantar árboles, qué envidia!!!
    Muxuak

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ES lo bueno que tiene tener un bosque cerca, Itziar, ji,ji Un beso.

      Eliminar
  13. jooo que guay, no dicen además que es una de las tres cosas que hay que hacer en la vida??? Un besazo.

    ResponderEliminar
  14. Respuestas
    1. Moitísimas grazas a vós por facernos pasar un rato tan entretido. Os nenos disfrutaron un montón coa obra. Un saúdo.

      Eliminar
  15. Grazas por vir. Viravolta Títeres

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moitísimas grazas a vós por facernos pasar un rato tan entretido. Os nenos disfrutaron un montón coa obra. Un saúdo.

      Eliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO