1 jun. 2012

UN PROXECTO ENTRE TODOS: Últimas incorporacións


Aquí tedes a lista de blogs colaboradores actualizada para que poidades faceros seguidores dos novos blogues. Xa somos 91 blogues unidos en "UN PROXECTO ENTRE TODOS". Damos a BENVIDA aos novos participantes, e esperamos vervos pronto aportando enlaces de axuda.


Nesta ocasión simplemente vos lembramos, que no SITES de UN PROXECTO ENTRE TODOS xa se atopan recollidos todos os enlaces que recopilamos nas 26 entradas de axuda publicadas ata a data. No mesmo SITES atópase toda a información sobre o proxecto e se vos surxe algunha dúbida alí tedes os nosos mails de contacto.





e como sempre dicimos:

MOITÍSIMAS GRAZAS A TODOS OS BLOGUES QUE PARTICIPARON
ANA, FINI, MIREIA, MIREN e NOELIA

15 comentarios:

  1. Aunque lo he cogido del blog de Miren, no quiero dejar de darte las gracias y desearte un buen finde. Supongo con el buen tiempo estaréis todo el día en la calle. Pues eso, a coger color!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Blanca, se agredece el buen tiempo y salir a pasear. Estos días estoy un poco desconectada del blog. Un beso.

      Eliminar
  2. Gracias por lo del cartel de las etiquetas, me costó mucho encontrar algo que me pareciera bien, llevaba detrás de ello mucho tiempo, es que soy un poco "pija", como dicen en la escuela, jaja. un besito, guapetona.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yo las tuve así, estilo nubes de etiquetas pero sólo con dos colores en el blog de Medrando Xuntos, pero me gusta mucho más como las pusiste tú. Pero lleva su tiempo ¿no?

      Eliminar
  3. ¡¡ 91 blogs !! ¡Canto medra este estupendo proxecto! Moitas grazas pola actualización.
    ¡Unha aperta e boa finde!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dolores, esto vai vento en popa e a toda vela. A este paso en nadiña chegaremos a ser 100. Da gustiño contar con tanta xente colaboradora. Un biquiño e a disfrutar do domingo.

      Eliminar
  4. Gracias a vosotras por ponerlo en marcha

    Un beso

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pilar, me alegra de que formes parte de él. Este proyecto sin vosotros, los blogs colaboradores, no tendría sentido. Un beso enorme.

      Eliminar
  5. Xa case somos cen. Noraboa! É unha idea fantástica e vos un claustro estupendo. Da gusto formar parte del. Bicos e feliz fin de semana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eso mismiño pensaba eu, profes, que en nadiña chegaremos á centena. Estamos encantadas de que esteades ahí aportando o voso graíño de area en todos os proxectos. Unha aperta.

      Eliminar
  6. Enhorabuena una vez más por la labor que estáis realizando, es una pasada ver tanto blogs unidos. Un saludo Ana y te invito a participar en el reto del Bosque, te esperamos....

    http://elbosquedelsagradocorazon.blogspot.com.es/2012/05/el-reto-del-bosque.html

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Seño M.Mar. Ahora mismo me paso a ver vuestro reto. Ahí voyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

      Eliminar
  7. Nos encanta tu blog, felicidades y besos.

    ResponderEliminar
  8. Acabo de conocer el vuestro. Y me quedo de seguidora. Pasaré a visitaros a menudo. Un saludo.

    ResponderEliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO