1 feb 2016

ASÍ CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ

Este ano, adiantamos a celebración no colexio do Día Escolar da Paz e a Non Violencia ao xoves 28 por motivos organizativos. Ao longo da semana, cada nen@ na súa titoria, estivo a facer o seu autorretrato e con todos xuntos montamos esta bonita e colorida pomba:


Estes son os que fixemos nós:


Como xa sabedes, no noso cole temos emisora de radio, RADIO BELELLE no dial  102.0 da FM. Por iso, como xa ven sendo habitual, o xoves gravamos un programa de radio onde participaron todas as clases, con: poesías, contos, cancións, citas célebres pola paz, ...


A continuación, como chovía, no patio cuberto, todos xuntos cantamos a canción: "Todos somos capitáns" de Magin Blanco:


Mentras escoitábamos o programa de radio, estivos a facer unhas bonitas pombas trenzadas que vimos na web de Actiludis:



Se queredes saber como se fan, clicade na imaxe:


Ademais, no Taller de Escritura Creativa, inventamos e ilustramos uns bonitos poemas de Paz. Ollade que grandes poetas somos:

Con estes poemas, que limos no programa de radio, fixemos un LIBRO-SOBRE que nos quedou así:




A idea orixinal, vímola no blog BIBLIOABRAZO e neste mesmo blog, atopamos este video que explica como facer un LIBRO-SOBRE:

18 comentarios:

  1. Encántoume o libro sobre! Parabéns por esos traballos tan chulos e sobre todo por compartilos.
    Copio a idea do libro sobre.
    Graciñaas Ana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Alédame que che gustara. Eu cando o vin no blog de Biblioabrazo tamén encantoume. Unha aperta.

      Eliminar
  2. Unas actividades geniales.Que tengas una bonita semana. Saludos:)

    ResponderEliminar
  3. Miña nai, moito traballastes!!!Quedou todo precioso.
    Non sei cal das ideas me gusta máis; todas xeniais.
    Biquiños.

    ResponderEliminar
  4. Me ha encantado todo Seño !!!!
    Muchas vgracias por compartir. Un beso y feliz semana.

    ResponderEliminar
  5. Un traballo estupendo. Felicidades a todos. Un biquiño Gelis

    ResponderEliminar
  6. Fantástico trabajo Ana, me encanta el libro de poemas de la Paz,no conocía ese formato. Que bien cantan tus chicos y chicas. Que tengas una buena semana. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  7. ¡Pero qué maestra más trabajadora y creativa! Me encanta todo lo que habéis hecho. ¡Felicidades! Un abrazo.

    ResponderEliminar
  8. Me encanta la paloma entrelazada Ana, espero poderla utilizar con mis alumnos otro curso. Gràcias por compartir tus actividades, siempre me inspiran !!! Besotes, carmen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me alegra saber que te inspiran, Carmen. Muchas gracias por el comentario. Un abrazo.

      Eliminar
  9. Me encanta el mural y el libro de la paz y creo que me va a servir para una idea, jejejje Muchas gracias por compartir

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Estoy deseando saber que se te ha ocurrido esta vez , ja ja Un abrazo.

      Eliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO