30 nov. 2012

UN PROXECTO ENTRE TODOS: Actualización de decembro



SEGUIMOS E SEGUIMOS A MEDRAR!!!

Coma todos os meses, vos presentamos a lista de blogues colaboradores actualizada. Este mes, incorpóranse 5 novos blogues a UN PROXECTO ENTRE TODOS. Blogues que se unen a esta aventura de recopilación de recursos para a elaboración de proxectos temáticos. En primero lugar, lles damos a benvida aos cinco e en segundo lugar aquí tedes a lista actualizada:



E ... para todos aqueles blogues que se animan a apuntarse a este proxecto colaborativo, lles invitamos a visitar o SITES de UN PROXECTO ENTRE TODOS, onde atoparán toda a información necesaria, asemesmo poden deixar unha solicitude de participación nun comentario nesta mesma entrada.

Lembrámosvos que no SITES tamén podedes atopar todos os enlaces de axuda recopilados, filtrados e organizados.



E finalmente e coma sempre dicimos:

MOITAS GRAZAS POR TODO
ANA, FINI, MIREIA, MIREN e NOELIA

10 comentarios:

  1. Felicidades! Y seguro que no para de crecer. Sois geniales! Un besito! :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Joel, ¿hasta dónde llegaremos? Besitos.

      Eliminar
  2. Hola, en DABADEBEDÚM te hemos otorgado un premio por tu dedicación al blog, puedes pasar a recogerlo a http://premios-dabadebedum.blogspot.com.es/ Un besazo muy grande!=)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchísimas gracias Sara, por pensar en mi blog para el premio, ahora mismito me lo llevo para mi blog de premios. Un beso.

      Eliminar
  3. Felicidades, cada día somos más!!
    Tienes un premio en nuestro blog Ana, pasate a recogerlo!

    Por cierto, te enviamos un mail hace unos días con una consulta! Que no podemos poner más fotos en las entradas, a no ser que vayamos borrando algunas antiguas de mi picasa, que solución hay? tenemos que pagar por ampliar la capacidad o que?

    GRACIAS!!
    Pitufi-besos!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias profes. Me lo llevo encantada. En cuanto al email acabo de volver a revisar el correo y no me llegó y tampoco está en la bandeja de spam, así que no sé que pudo pasar. Con Picasa actualmente hay un giga gratuito y si quieres ampliar a 20 sale por cinco euros al año. Pero tengo entendido que si subes fotos de como mucho 800 pixeles o videos de menos de 15 minutos, esos no te los incluye en el giga y puedes subir todos los que quieras. Realmente todas las fotos que se suben al blog deberían tener una medida de 600x400 pixeles para que no tarde en cargar con lo cual creo que así podríais seguir subiendo fotos. Si me entero de algo más os cuento. Un beso.

      Eliminar
  4. Me encanta ver como esto crece y crece sin parar, jejeje, un besete

    ResponderEliminar
  5. Qué maravilla ver cómo crece día a día este proyecto. ¡¡Muchas gracias por el trabajo,esfuerzo e ilusión que le ponéis!! ¡Un abrazo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cada mes somos máis e máis. Da gusto ver como esto vai medrando. Unha aperta.

      Eliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO