4 dic. 2015

BALONCESTO SOBRE RODAS


Se a semana pasada da man de Paula, empatizabamos coas persoas con discapacidade visual, onte día da Discapacidade, tocoulle o turno ás persoas con mobilidade reducida. Tivemos a gran sorte de contar no colexio con dúas persoas pertencentes á Federación Galega de Deporte Adaptado, que nos ensinaron a xogar ao Baloncesto sobre Rodas.
En primeiro lugar, estivemos observando como eran as cadeiras de rodas, atopando moitas diferencias coas que estamos acostumados a ver: a forma das rodas, o cinto, o respaldo que era moi pequeno, ... Aprendimos que estas diferencias eran para que fosen máis seguras, para que a cadeira poidese xirar sen problema, para coller a pelota, ...


E xa por fin, agrupados de dez en dez, dende segundo ata sexto, todos xogamos un minipartido de dez minutos de duración. Que difícil nos parecía ao principio pero unha vez que lle collimos o "tranquillo" todo foi sobre rodas e nunca mellor dito.

Nestas fotos podédesnos ver xogando:



E para que vexades que non era nada doado, tamén vos amosamos este video que gravamos:

10 comentarios:

  1. Que boa iniciativa!!!Non hai mellor maneira de entender aos demais que poñerse no seu lugar.
    Un biquiño e boa finde.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Completamente de acordo contigo, Anabel. Unha aperta.

      Eliminar
  2. Me imagino que la pasaron muy bien, haciendo un deporte de una manera muy especial ,que bueno que las sillas giren para coger la pelota.Quedó muy bonito el collage de fotos.
    Saludos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias, Mirian. Se lo pasaron muy bien y les sirvió para ponerse en la piel del otro. Un saludo.

      Eliminar
  3. Hola ANA. Excelente entrada, la verdad que es la mejor manera de aprender a ponerse en el lugar del otro y entender un poco más sobre cómo se manejan y viven el día a día personas con este tipo de discapacidad. Te mando un beso enorme.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Bere. A mi también me pareció una gran forma de aprenderlo y si aún encima lo pasan bien, no se puede pedir más. Un gran abrazo, amiga.

      Eliminar
  4. Que excelente vivencia para tus alumnos Ana. Ponerse en el lugar del otro es un gran aprendizaje para todos los órdenes en la vida.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  5. Muy buena iniciativa la que estáis llevando a cabo; es una buena manera de entender las dificultades que a diario tienen que superar las personas que tienen algún tipo de discapacidad.
    Un enorme abrazo.

    ResponderEliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO